Tanuljon meg mindent, amit csak tud a Hírnévmenedzsmentről
A hírnévmenedzsment olyan dolog, amire mindenkinek nagy figyelmet kell fordítania, amikor belép az üzleti világba. Valószínűleg azért van itt, mert ez az egyik olyan terület, amelyen úgy érzi, hogy javíthat. Ne aggódjon, az alábbi cikket az önhöz hasonló emberek számára írták az üzleti életben. Olvasson tovább a hírnévmenedzsmentről szóló jó oktatásért.
Állítson fel reális elvárásokat ügyfeleivel szemben. Ha kisvállalkozása van, tudassa ügyfeleivel, hogy mikor fog válaszolni a kérdéseikre. Ha nem tud minden kérdésre azonnal válaszolni, helyezzen el egy bannert, amelyen az áll, hogy minden kérdésre egy bizonyos időn belül, például 72 órán belül válaszolnak.
Legyen átlátható. Egyes cégeket azzal vádolnak, hogy eltávolítják a panaszokat a honlapjukról. Ne legyen olyan, mint ők. Ehelyett gyorsan válaszoljon a panaszokra, és a weboldalán közölje, hogyan fogja orvosolni a panaszt. Ha a panasz megoldódott, kérje meg ügyfelét, hogy tegye közzé a weboldalán, hogy a panasz megoldódott, és mennyi időbe telt a panasz megoldása.
Maradjon képben az Ön szakterületének legfrissebb eseményeivel kapcsolatban. Ez biztosítja, hogy naprakész legyen, és ügyfelei érdekeit szem előtt tartsa. Keressen naponta információkat a vállalatáról.
Próbálja ki, hogy a Google segítségével megnézi, milyen típusú információk jelennek meg Önről. Ha sok a negatív visszajelzés, akkor ezt felhasználhatja arra, hogy javítson magán. Abban az esetben, ha ellentmondásokat észlel, tegyen meg mindent, hogy kijavítsa azokat. Nem szeretné, ha bármilyen téves információ ártana a hírnevének.
Írjon cikkeket más oldalakon a jobb online üzleti hírnév érdekében. Ez sok embernek segíthet abban, hogy profinak lássák Önt. Cikkeit fejezze be az Ön nevével, cégével és a weboldalára mutató hivatkozással. Az, hogy hol ír, függ a vállalkozása céljától, az Ön szakterületétől és a célközönségétől. Igyekezzen a tartalmat a lehető legjobban illeszteni ezekhez a tételekhez.
Ellensúlyozza a vállalatáról szóló negatív online tartalmakat, és vegye fel a kapcsolatot azok készítőjével. Ha valaha is negatív tartalom jelenik meg, amikor keresést végez a vállalatára vonatkozóan, próbáljon meg minél hamarabb kapcsolatba lépni az értékelővel, bloggerrel vagy azzal, aki azt közzétette. Kérdezze meg őket, hogy van-e valami, amivel a negatív hangulatot pozitívra változtathatja. Ha erre nem hajlandóak, írjon egy kommentet (ha lehetséges), amelyben a saját oldaláról is beszámol.
Legyen profi, amikor a közösségi oldalakon posztol. Kerülje az olyan internetes zsargon és szleng használatát, mint a király stb... Mindig legyen professzionális. Ugyanúgy reagáljon a hozzászólásokra, mint ahogyan azt tenné az ügyfeleivel egy személyes találkozón. Használjon megfelelő magyar nyelvet, és minden választ lektoráljon, mielőtt közzéteszi azokat.
Minden egyes válaszát személyre szabottan fogalmazza meg. Kerülje a sablonok használatát a válaszaihoz. Ehelyett írjon személyesen minden egyes választ, mintha személyesen beszélgetne az ügyfelével. Ügyfelei tudni fogják, ha sablonokat használ, és úgy fogják érezni, hogy nem érdekli a véleményük vagy az üzletük.
Online üzleti lépéseit meg kell terveznie. Nem kezdhet el csak úgy véletlenszerűen válaszolni ügyfelei összes hozzászólására. Időt kell szánnia arra, hogy megtervezze, hogyan fogja őket megközelíteni, és mit fog mondani. Ha ezt nem teszi meg, az problémákat okozhat Önnek.
A pozitív üzleti hírnév fenntartása nagyon fontos ahhoz, hogy Ön mennyire sikeres. Mivel most olvasott egy nagyszerű cikket a hírnévkezelésről, megtanulta a megfelelő készségeket, amelyek segítenek az üzleti sikerben. Mindig győződjön meg arról, hogy az üzleti életben helyesen cselekszik, és meg fogja látni, hogy az emberek pozitívan reagálnak Önre.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.