Nagyszerű tanácsok a mobilmarketing megkönnyítéséhez
Képzelje el, van módja elérni pontosan azt a közönséget, amelyet szeretne, és ez megtehető olyasmin keresztül, amit a szívükön viselnek ... szó szerint. A mobilmarketing az egyik legnagyobb marketingforma, ha jól végzik. Olvasson tovább, ha többet szeretne megtudni.
Fogalmazzon meg elvárásokat és tartsa magát biztonságban, jogilag. Miután valaki feliratkozott,tájékoztassa őt arról, hogy milyen gyakran kaphat szöveges üzeneteket Öntől. Ezenkívül adjon nekik "leiratkozási" lehetőséget, ha az üzenetek túl gyakoriak, vagy ha el akarják kerülni az esetleges üzenetterhelést. Mindig írja be a sort: "általános díjak érvényesek lehetnek".
Csak olyan telefonszámokat adjon hozzá azoktól az ügyfelektől, akik az üzenetek fogadása mellett döntenek, hogy gondosan felépítsék a mobil marketing adatbázisát. Ha hozzáadja azoknak az ügyfeleknek a telefonszámait, akik nem választották a mobilmarketing üzenetek fogadását, akkor valószínűleg nagyszámú panaszt és kérést fog látni a listáról.
Győződjön meg arról, hogy ügyfeleinek egyszerűen lemondhatja a mobil marketingüzeneteket. Az olyan lehetőségek, mint a terjesztési listából eltávolítandó szöveg kódjai, megkönnyítik az interakciót. Még akkor is, ha az ügyfelek úgy döntenek, hogy leállítják a mobil üzenetek fogadását, valószínűleg emlékezni fognak rá, hogy egyszerűvé tette, és hajlamosabbak arra, hogy visszalépjenek, ha látják az üzenetek értékét.
Ne feledje, hogy ahhoz, hogy valamit megkapjon az előfizetőitől, meg kell adnia nekik. Próbáljon valamilyen ösztönzőt ajánlani. Ez lehet speciális hozzáférés a releváns információkhoz, speciális mobiltartalom vagy akár egyes kuponok, amelyek segítenek növelni a felvételi arányukat és az előfizetők részvételét.
A mobil marketingkampányok legfontosabb tippje, hogy korlátozzák a listára továbbított ajánlatok mennyiségét. Az ajánlatok túl gyakori terjesztése felhígítja a sürgősség érzését, amelyet egyébként létrehozhat az előfizetők fejében. A szűkösség érzése arra ösztönzi a célpontokat, hogy minden alkalommal éljenek az ajánlatokkal, amikor azokat bemutatják nekik.
Hagyja, hogy az ügyfelek visszajelzést adjanak. Egyes mobil marketingesek csak kimenő üzeneteket használnak, ami azt jelenti, hogy az ügyfél nem küldhet vissza nekik szöveget anélkül, hogy sok gondot okozna. Hagyja, hogy az ügyfelei beszéljenek Önnel, hogy javítsák tervük fókuszát, és tudják meg, hogy esetleg valamit másként kell tennie.
Ismerje meg a mobilmarketing szabályait. A mobil marketingkampányok szigorúan szabályozottak, mint minden, ami a mobiltelefonokkal kapcsolatos. Keresse meg a helyi és szövetségi irányelveket, és győződjön meg arról, hogy jól tartja magát azokhoz. Ha ezt nem teszi meg, büntetésekre számíthat, amelyek a bírságtól a börtönbüntetésig terjednek.
A webhely optimalizálása mobil marketing célokra olyan egyszerű, mint pénzt fektetni bele. Nehéz lehet olyan vonzó mobil oldalt létrehozni, amely minden platformot vonz. Ha úgy tűnik, hogy a munka meghaladja a lehetőségeit, fontolja meg szakemberek kiszervezését.
Használja az SMS -t a mobilmarketinghez, ha alacsony költségű, nagyon magas nyitási arányú és nagyon rugalmas platformot szeretne. Ha e -maileket küld a mobilmarketing kampányában, az SMS mindenképpen az út, különösen akkor, ha gyakran kommunikál ügyfeleivel.
Hacsak nem feltétlenül szükséges, kerülje a nagyméretű fájlokat, például fényképeket a mobil marketing üzenetében. Amikor linket tartalmaz az üzenetben, ügyeljen arra, hogy URL -rövidítőt használjon. Ezek a lépések segítenek abban, hogy üzenete rövid és tömör legyen, ami nagymértékben csökkenti a betöltési időt, és segít fenntartani az ügyfelek érdeklődését.
Összefoglalva az emberek egyre közelebb kerülnek mobileszközeikhez. Ha képes a mobilmarketing tervét oly módon létrehozni, hogy tiszteletben tartja ügyfelei magánéletét, és vonzza az érdekeit, akkor nagy esélye van arra, hogy több üzletet vonzzon be. Remélhetőleg ez a cikk segített megerősíteni néhány ötletet.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.