Cikk Marketing trükkök, amelyeket máshol nem látott
Az internet terjesztési képességei miatt a cikkmarketing hihetetlenül hatékony módszerré vált az üzleti hirdetések számára. Akár leányvállalatként, akár hálózati marketingszakemberként, akár egyszerű bloggerként dolgozik, és megpróbál némi hirdetési kattintást elérni, a cikkmarketing behozhatja a forgalmat, de csak akkor, ha tudja, mit csinál. Itt van egy kezdet azoknak a dolgoknak, amelyeket érdemes tudni a cikkmarketingről.
Ha webhelye lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy megjegyzéseket tegyenek közzé, győződjön meg arról, hogy a "nem követi" linkelő attribútumot használja. Amikor a felhasználó elhagyja a megjegyzés spam-et (linkek a nem kívánt webhelyekre), a webrobotokat a "no follow" attribútum értesíti, és nem követik ezt a linket. Ez biztosítja, hogy ne linkeljen olyan webhelyekre, amelyek tele vannak spamekkel, ami biztonságban tartja webhelye hírnevét.
Írjon érdekes leírási címkéket. Minél érdekesebbek ezek, annál valószínűbb, hogy magához vonzza az olvasókat. Ezek a kis leíró jelzők jelennek meg, amikor valaki rákeres egy keresőmotorra, így annál jobb, minél leíróbb lehet néhány rövid szóval.
Az online marketing technika részeként próbálja ki a cikkmarketinget. A cikkmarketing alapvetően a webhelyén található cikkek felhasználásával jelent hirdetést. Ezek a cikkek, ha jól meg vannak írva, nagy forgalmat generálhatnak a webhelyére. Cikk könyvtárakban teszik közzé, és sokukban van egy doboz, amely lehetővé teszi, hogy egyfajta promócióként információkat tegyen közzé önről és webhelyéről.
Legyen "szakértő". Kutasson és írjon olyan témákról, amelyek kapcsolódnak egymáshoz, hogy egy adott tantárgyhoz vezető emberré váljon. A hallgatóság megtanul bízni a tanácsában, és folytatja a cikkekhez való visszatérést. Valószínűleg olyan termékeket is vásárolnak, akiket olyan szakemberek ajánlanak, akiket jól ismernek.
A cikkmarketing sikere az Ön által közzétett tartalom körül forog. Tegyen közzé írásokat bármilyen témáról, amely megfelel az Ön preferenciájának, igényének vagy megoldásnak a sok olvasó számára felmerülő kérdésekre. A cikkek nagyon jól mennek sok webhelyen, ezért engedje meg őket.
Gondosan kell szerkesztenie a cikkeket, amelyeket piacra dob, mielőtt elkészítené a kész terméket. Ez a szerkesztési folyamat biztosítja, hogy semmiféle hanyag hiba ne csúszhasson be a végtermékbe, amelyet a fogyasztók láthatnak. Gondos szerkesztéssel az ember javítja cikkeik marketing képességeinek hatékonyságát.
Használjon rövidebb, gyorsabb cikkeket a forgalom létrehozásához. Ha jobban belemerül a cikkmarketingbe, akkor érezni fogja a különböző célokat, amelyekhez cikkeket használhat. A linkek létrehozása és a keresőmotorok rangsorának javítása érdekében a címjegyzékeknek és indexeknek elküldött cikkeknek nem kell csodálatos manifeszteknek lenniük. Küldje el rövid cikkeit ezekre a munkákra, és ne aggódjon túlságosan a minőségük miatt.
Amikor először kezd el hirdetéseket írni, nagyon jó úgy írni, mintha cikket írna. Ennek az az oka, hogy az emberek azonnal bezárnak, amikor meglátják a hirdetéseket, és nyitottabbak a történetek olvasására. Mire befejezik a történetet, meglátják, hogy ez egy hirdetés, és nagyobb valószínűséggel vásárolják meg azt, amit eladnak.
A felsorolás pontok nagyszerű módja annak, hogy hangsúlyozzák minden olyan termék minőségét, amelyet egy cikken keresztül nyomnak, de nem szabad túlságosan támaszkodni ezekre. Cikkeinek továbbra is szüksége lesz releváns tartalomra, és ha túlságosan támaszkodik a pontokra, úgy tűnik, mintha csak lemásolta volna a gyártó által nyújtott előnyöket.
Szerencsére, miután elolvasta az ilyen tippeket és taktikákat, nem nehéz megtanulni, hogyan válhat hatékony cikk marketing szakemberré. A legnagyobb dolog, amiért aggódnia kellene, az az, hogy ezeket az információkat a leírtak szerint használja. Alkalmazza szó szerint ezeket a tippeket, és tapasztalja meg a sikert.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.