Focussen op uw ultieme doelen van online zakelijk succes
Artikelmarketing is het proces van het promoten van uw website door het creëren en verspreiden van uw eigen inhoud. Dit kan een van de eerlijkste en meest effectieve manieren zijn om het profiel van uw website te verhogen. Er is ook niet het talent van een romanschrijver of de snelheid van een journalist voor nodig om het goed te doen. Hier, in dit artikel, vindt u enkele tips voor eenvoudige, effectieve artikelmarketing.
Maak goed gebruik van uw tagwolk om meer verkeer naar uw blog te halen. Zorg ervoor dat u elk bericht tagt met relevante en populaire zoekwoorden, zodat bezoekers gemakkelijk kunnen vinden waarnaar ze op zoek zijn. Hoe gemakkelijker je blog navigeert, hoe meer verkeer je krijgt.
Ga voor de micro-niche. Het is verleidelijk om zeer gewilde inhoud te schrijven over relatieadvies of internetmarketing, maar het probleem is dat iedereen ook over die dingen schrijft. Als u artikelen kunt schrijven die een niche dienen die niet veel aandacht heeft, kunt u lezersloyaliteit verdienen op een niveau dat onmogelijk is met meer algemene onderwerpen.
Goede artikelmarketeers weten een balans te vinden tussen artikelkwaliteit en snelheid van artikelvrijgave. Lezers, websitebezoekers en klanten hebben allemaal korte herinneringen. Het is van vitaal belang om ze regelmatig nieuwe content te geven om hun interesse te behouden en ze op de hoogte te houden van de producten en diensten die op de markt worden gebracht.
Zelfs als u het schrijven van uw site uitbesteedt, zorg er dan voor dat u altijd zo persoonlijk en zo origineel mogelijk overkomt. Een goede manier om dit te doen, is door uw eigen pagina te schrijven en deze vervolgens voor de laatste hand naar een professional te sturen.
Het opnemen van afbeeldingen of afbeeldingen bij uw artikel is een geweldige manier om meer aandacht te trekken. Lezers hebben graag een visuele begeleiding bij de tekst die ze lezen. Zorg ervoor dat de afbeelding die u gebruikt er een is die u mag gebruiken en host uw afbeeldingen in uw eigen account in plaats van via hotlinking.
Zodra uw artikel is geschreven, moet u het proeflezen voordat u het publiceert of indient. Moderne tekstverwerkingsprogramma's worden geleverd met spellingcontrole en grammaticacontrole. Vertrouw niet op deze subprogramma's; het zijn idioten. Er is geen geautomatiseerde vervanging voor een zorgvuldige beoordeling door de auteur. Zelfs als uw proeflezen geen fouten aan het licht brengt, zal het hoogstwaarschijnlijk iets onder uw aandacht brengen dat u kunt (en moet!) Verbeteren.
Zorg ervoor dat de inhoud die u levert zowel actueel als tijdloos is. U wilt geen specifieke gedetailleerde inhoud plaatsen op een locatie waar u geen informatie kunt bewerken, wijzigen of toevoegen. Als u een bericht plaatst op een forum of blog dat u geen redactionele toegang geeft, plaatst u alleen algemene informatie met een link naar uw website. Voor artikelen waarin u wel kunt bewerken en bijwerken, moet u dit regelmatig doen om op tijd te blijven.
Hoe meer tips u leest over artikelmarketing, hoe groter de kans op succes. Denk aan marketing als het naar school gaan. Er is een reden waarom je al die jaren naar school gaat. Er valt gewoon veel te leren. Hetzelfde geldt voor marketing. Je moet veel weten.
Geef andere blogs toegang tot uw artikelen. Er zijn bloggers die informatie van anderen op hun websites zullen plaatsen. Als u hen toegang geeft tot een deel van uw inhoud, krijgt u in de loop van de tijd een consistente blootstelling. Dit verhoogt uw positie in verschillende zoekmachines.
Artikelmarketing lijkt misschien riskant, omdat zoveel afhangt van de kwaliteit en effectiviteit van de artikelen die u produceert. Zoals dit artikel heeft aangetoond, is het misschien gemakkelijker dan u denkt om een effectieve, indrukwekkende artikelmarketingstrategie samen te stellen. Met tips als deze kunt u artikelen gebruiken om uw websiteverkeer te vergroten en potentiële bezoekers te overtuigen.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.